24 Ocak 2012 Salı

Fimo Ayna - Fimo Mirror

Fimo malzemesi ile birçok çalışma yaptım. Boncuklar, kutular, sehpalar v.s. Bu en büyük Fimo projem oldu. Küçücük bir fırına sığdırabilecğim kadar Fimo yu atıp, pişirip, kesip yerleştirdim parça parça ayna ahşabının üzerine. Günlerimi aldı yapmak ama güzel oldu, değdi dolayısıyla. Şimdi evimde, yemek masamın yanında keyifle kullanıyorum.

I did a lot of work with Fimo. Beads, boxes, side tables etc. This is my biggest Fimo project. I tucked all the amount of Fimo that I possible can into a very small oven, cooked, cut and then piece by piece lay all the pieces on a mirror frame. It took me days to make this, but it turned out nice so it was worth the effort. Now I'm using it in my house beside my dining table with pleasure.











9 yorum:

  1. merhaba elinize sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık nasıl güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Fimo aynanıza bayıldım. Olağanüstü gözüküyor.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım.. Ben de yapmıştım fimodan bir ayna çerçevesi ama bu kadar uğraşmalı değil benimki, bakın isterseniz blogumdan.. buna bayıldım gerçekten.. Ellerinize sağlık. Belki boş bir zamanımda sizinki gibi birşey de denerim, teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanım, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Ben sizin blogunuzda bulamadım aynanızı. O kadar çok şey varki, belki biraz daha aramalıyım...

      Sil
  5. Herkese güzel yorumları için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bu nasıl güzel bir ayna olmuş ellerinize saglık tek kelimeyle bayıldım. Yatak odasındaki aynama göz koydum ama bu kadar güzel bir şey çıkar mı ortaya bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema hanim tesekkur ederim yorumunuza. Eminim sizin yatak odasi aynanizda cok guzel olacaktir. Sevgiler

      Sil
  7. Ayna harika olmuş. Ama sanırım ben yapmaya kalksam eciş bücüş bişeyler ortaya çıkar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil