28 Mart 2012 Çarşamba

Tilda bebek - Tilda doll

Takıldım bu Tilda bebeklere. İnternette gezince o kadar çok çeşit var ki. Nasıl zevkli, nasıl güzeller. Sonunda bende dayanamayıp bunlardan yapacağım galiba. Bu aşağıdaki bi kaç örneği ben Pinterest ten buraya aldım ama orijinal kaynak http://www.flickriver.com/groups/favouritetilda/pool/ ve çok çeşit var. Eğer ki sizde seviyorsanız bu bebekleri bakmanızı tavsiye ederim.

I'm obsessed with these Tilda dolls. When one strolls the internet there are so many of them. Thet are so tastefull so beautifull. I think in the end In the end I'm going to give in and start making them also. I took these examples from Pinterest but the orijinal source is http://www.flickriver.com/groups/favouritetilda/pool/ and there's a good variety of them. If you like these dolls also I would advise you to have a look.



4 yorum:

  1. Merhaba tilda bebekleri bende çok beğeniyorum ama çok zahmetli geliyor parçalar çok küçük.Siz yaparsanız eminim çok güzel olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, zaten parçaların küçük olması beni bugüne kadar alıkoydu bunları yapmaktan. Hala da "en iyi Tilda başkasının yaptığı Tilda dır" duygusu ağır basıyor içimde. Sevgiler...

      Sil
  2. ben de çok seviyor ve severek yapıyorum
    hatta bu meleklerden çekilişim var buyurmazmısınız bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşeyler üretmeye çalışmak, birde üstüne blogu düzenli olarak güncellemek o kadar vaktimi alıyor ki kaçırmışım senin çekilişi, melekleri biliyorum ama... Hemen oradayım... Sevgiler

      Sil