27 Eylül 2013 Cuma

Keten çanta - Linen bag

Bu çantayı yazın tatile çıkmadan önce yapmıştım. Tam çantayı bitirdiğimde yakın civarda oturan bir arkadaşım aradı, konuşurken ikimizin de kocasının o gece evde olmadığını anlayınca hemen onun evinde bir yeme,içme ve sohbet etme planı yaptık. Evden çıkarken bu çantayı ve bitirdiğim başka bir çanta ile mine takılarımı da kaptım hem Oya'ya göstermek hemde ona mankenlik yaptırarak fotoğraflarını çekmek için. Fakat bir araya geldiğimiz anda derhal keyifli bir sohbet eşliğinde yeme içme eylemine geçince fotoğraf çekmekte geç kaldık, manken eşliğindeki fotoğraflar da kötü çıktı tabii ki, yoksa ben şahane fotoğraf çekerim bilirsiniz ya...
Çantayı keten bir kumaş üzerine şablon kullanarak kumaş boyası ile boyadım, sapları ve kapama kısımı ise deri.

I'de sewed this bag before going on holiday. Just as I'de finished the bag a friend who lives nearby called. While we were chatting on the phone we realized that our husbands were going to be absent that night so we made an immediate plan to eat, drink and chat at her house. I grabbed this bag and another one together with my enamel jewelery both to show them to Oya and to take their pictures while she was modelling. But when we got together we immediately started happily chatting together with our food and drinks so we were late for photographing. That's why the pictures on the model are bad, you all know that I can take marvellous pictures, right...
I painted the bag using stencils on linen fabric, the handles and the closure part is leather...









10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yine :) Bu haftaki yazılardan sonra dikişe ve malzemelerine heveslendim ve ilk adım olarak Tchibo dan makas ve kesiciyi aldım. Gerçi çok becerikli değilim dikiş konusunda ama minik şeyler yapabilirim gibi geliyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir başladınız mı yaparsınız... Hevesli olup ta ilk adımı atınca zaten kendiliğinden gidiyor böyle şeyler. Malzemelerinizi keyifle kullanmanız dileğiyle... Sevgiler...

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş. Cepteki puantiye detayı çok hoşuma gitti, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, puantiyeyi neredeyse her yerde bende çok severim.... Sevgiler...

      Sil
  3. çok güzel olmuş bunu da çok beğendim :) ellerine sağlık. bende sevgili satush gibi sanırım bir süre sonra dikişe başlarım :) mutlaka makinada mı dikmek lazım bu tür şeyleri? o küçük el makinaları var mesela olur mu onlardan kullansam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bundan önce Singer marka bir el makinesi vardı. Topu topu 5-6 tane yastık dikmeye çalıştım, 2. de dağıldı bir daha toparlanamadı. Normal makinelerin en basit versiyonunu annem bana aldı halime acıyarak, yeri geliyor deri bile dikebiliyorum. Bence yazık olur parana, en basitinden dikiş makinesi el makinelerinden çokta pahallı değil... Sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Fabulous bag, and so wonderful to "meet" you on craft schooling Sunday, hope you'll join us again soon!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your nice comment. I just learned about the link party activity and I'm happy that I did. I will be back.

      Sil