8 Şubat 2015 Pazar

Sandıklı kanepe dönüşümü 1

Hatırlarsanız geçmişte dış mekanda kullanılması üzere bir sandıklı kanepe yapmıştım. Bakmak istersiniz burada kendileri... Tabii üzerinden yıllar geçti ve ben görüntüsünden sıkıldım... Ta ta ta taa.... değişiklik zamanı...

If you can remember in the past I'de constructed a sofa with storage for exterior use. If you want have a look its here... Years passed and of course I got bored of its appearance... Ta ta ta taaa... time for change...




Kim demiş Ankara'da limon veya mandalina yetişmez diye???

Who says you can't grow lemons or mandarines in Ankara???



6 yorum:

  1. Renkleri ne güzel, kitap okumak için harika bir alan bence :)
    Çok güzel ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş rengarenk! :)

    O limon ağacı hep limonuyla mı duruyor? :)
    Başka limonlar veriyor mu? :)
    Almak istiyordum hep ama bir türlü cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon ağacı her yıl 4-5 tane limon veriyor. Ağaç küçük zaten, saksıda olduğu için çok büyüyemiyor... Yazın dışarı alıyorum, kışın donmasın diye kış bahçesine giriyor...

      Sil
  3. bu sandıklı kanepe ne kadar rengarenk ve cici olmuş bayıldım!

    YanıtlaSil